info[at]nsec.ir
(+۹۸)-۳۱-۳۳۹۱۵۳۳۶

اخبار داخلی مرکز

  • برگزاری دوره امنیت کاربران نهایی برای کارمندان دانشگاه صنعتی اصفهان

    این همایش، به منظور افزایش آگاهی و آموزش به کارمندان برگزار شد. بررسی برخی از حملات اخیر و اقداماتی که لازم است هر سازمان انجام دهند، تبادل نظر صورت گرفت. همچنین در پایان، اقدامات حفاظتی به منظور دفاع در مقابل تهدیدات و حملات سایبری گفته شد. این همایش با سخنرانی آقای دکتر فانیان و خانم مهندس سادات مدنی برگزار شد.

    ۳۰/۱۱/۲۰۲۲
  • دوره امنیت سایبری و پدافند غیرعامل برای کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات برگزار شد

    این دوره، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، برای مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌های مختلف برگزار شد. این دوره نیم روزه، به سند راهبردی افتا، اصول پدافند غیرعامل و حملات سایبری ایران و جهان پرداخته شد. در آخر راه‌حل‌هایی برای طراحی امن شبکه معرفی گردید. 

    درشبکه‌های اجتماعی آپا (تلگرام و ایتا) اسلایدهای این دوره قرار گرفته است.

    آدرس شبکه‌های اجتماعی، @APA_IUTcert است.


     

    ۰۷/۱۱/۲۰۲۲
  • دوره امنیت سایبری در استانداری اصفهان برگزار شد

    به منظور ارتقا امنیت سایبری کاربران بخش‌های مختلف زیر مجموعه استانداری اصفهان دوره امنیت کاربری فناوری اطلاعات (اکفا)توسط مرکز تخصصی آپا برگزار گردید.

    ۰۵/۱۱/۲۰۱۹
  • دورهمی باشگاه فن‌آفرینی آپاچی

    دورهمی باشگاه فن‌آفرینی آپاچی دوشنبه ۲۲ مهرماه ۹۸ در سالن اجتماعات دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور پر شور دانشجویان برگزار شد.

    ۱۵/۱۰/۲۰۱۹
  • همایش امنیت سایبری در مرکز آموزش و پژوهش فردوسی تامین اجتماعی

    همایش امنیت سایبری در مرکز آموزش و پژوهش فردوسی برگزار گردید. در این همایش کارکنان بخش‌های گوناگون مدیریت درمان تامین اجتماعی حضور داشتند. در این همایش به بررسی تهدیدات سایبری شامل بدافزارها و نقش‌آفرینی هکرها و نیز راهکارهای امنیت سایبری در دنیای امروز پرداخته شد.

    این همایش با استقبال زیادی از سوی مخاطبین روبرو شد.

     

    ۰۷/۰۹/۲۰۱۹
  • غرفه مرکز تخصصی آپا در نمایشگاه دانشگاه صنعتی اصفهان

    کارآموزان مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب غرفه مرکز آپا در نمایشگاه معرفی دانشگاه صنعتی اصفهان حضور پرشوری داشتند. این نمایشگاه به صورت سالیانه به منظور آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ‌بهایی برگزار می‌گردد.

    ۲۷/۰۷/۲۰۱۹
  • برگزاری همایش امنیت سایبری برای کاربران در دانشگاه صنعتی اصفهان

    همایش امنیتی سایبری برای کاربران نهایی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید. در این همایش تهدیدات شایع و روزمره سایبری به زبان ساده نمایش داده شد و راهکارهای مقابله با آن‌ها بیان گردید.

    این همایش با استقبال کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان روبرو شد.

     

    ۱۸/۰۶/۲۰۱۹
  • بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سامانه مقابله با حملات منع سرویس توزیع شده

    وزیر ارتباطات از سامانه مقابله با حملات منع سرویس توزیع شده در نمایشگاه روز جهانی ارتباطات دیدن کرد.

    ۲۰/۰۵/۲۰۱۹
  • اختتامیه ششمین جشنوار ملی افتا

    همایش اختتامیه ششمین جشنواره ملی افتا به همراه نمایشگاه اکوسیستم افتا توسط مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران وشرکت‌های صنعت افتای کشور چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

    آیین اختتامیه با حضور پرشور مدیران و متخصصین مراکز آپا سراسر کشور، فعالین صنعت افتای کشور، مدیران و متخصصان فناوری اطلاعات دستگاه‌های دولتی استان اصفهان، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان امنیت فناوری اطلاعات برگزار گردید.

    ۰۷/۰۳/۲۰۱۹
  • پایان ششمین مسابقه ملی فتح پرچم

    پس از ۸ ساعت و سی دقیقه سرانجام ششمین مسابقه ملی فتح پرچم  به پایان رسید. در این رقابت جذاب  ۱۱۴ تیم از سراسر کشور شرکت داشتند. متخصصین امنیت فناوری اطلاعات کشور، تیم های امنیت سایبری سراسر کشور و نیز مراکز تخصصی رسیدگی به حوادث رایانه ایی به همراه علاقه مندان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در این مسابقه حضور داشتند. این تیم ها در محورهای وب، شبکه، رمزنگاری، مهندسی معکوس، کشف آسیب پذیری و جرم شناسی رایانه ایی به مدت ۸ ساعت و سی دقیقه به رقابت پرداختند.

    ۰۸/۰۲/۲۰۱۹

صفحه‌ها