info[at]nsec.ir
(+۹۸)-۳۱-۳۳۹۱۵۳۳۶

آپا دانشگاه صنعتی اصفهان غرفه برتر چهارمین نمایشگاه بومی سایبری

چهارمین نمایشگاه بومی سایبری باهدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبر، ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه با تاکید بر بومی‌سازی محصولات توأم با بهسازی تجهیزات موجود و ممنوعیت تامین نیازهای امنیتی از خارج از کشور با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور با عنوان بهره‌برداری از محصول بومی، تضمین امنیت پایدار برگزار گردید.در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت و مرکز فعال در حوزه بومی سایبری شرکت داشتند.  این نمایشگاه با سخنرانی سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افتتاح گردید.

غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با استقبال زیادی از سوی بازدیدکنندگان و مقامات و متولیان افتا کشور روبرو شد. سدید( سامانه مقابله با حملات DDOS ) یکی از پربازدیدترین محصولات نمایشگاه بومی سایبری امسال بود. دکتر فانیان در این نمایشگاه برای نخستین بار به معرفی این سامانه در حضور جانشین قرارگاه پدافندسایبری کشور پرداخت.

دبیر شورای عالی فضای مجازی به همراه هیات همراه از غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید به عمل آورد. معرفی رادیو آپا که به صورت بسته های شنیداری هفتگی در ۷ دقیقه به مرور مهمترین اخبار و تحلیل آنها می‌پردازد از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال قرار گرفت.

جانشین مدیرعامل شرکت صاایران، امیر شاهرخ شهرام و هیات ویژه همراه صاایران از غرفه مرکز آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید داشتند. برگزاری پنجمین جشنواره ملی افتا و رویدادهای گوناگون آن شامل مسابقه کسب و کارنوافتا مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

معاون پلیس فتا، سرهنگ رمضانی یکی دیگر از میهمانان غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان بود. جدیدترین محصولات مرکز از جمله سامانه مقابله با حملات DDOS و نیز خدمات نوآورانه مرکز تخصصی آپا در حوزه امنیت مورد توجه هیات بازدیدکننده قرار گرفت.

 

در پایان غرفه مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان غرفه برتر چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری شناخته و تندیس نمایشگاه از سوی جانشین سازمان پدافند غیرعامل و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نماینده این مرکز اهدا گردید.