info[at]nsec.ir
(+۹۸)-۳۱-۳۳۹۱۵۳۳۶

آغاز مسابقه ملی فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان...

مسابقه ملی فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور ۲۰۵ نفر از علاقه مندان و متخصصان امنیت فضای تبادل اطلاعات از ساعت ۸:۵۰ دقیقه صبح به صورت برخط آغاز شده است. این مسابقه یکی از رویدادهای چهارمین جشنواره ملی افتا محسوب میگردد و به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد یافت.

مسابقات فتح پرچم، یکی از جذاب‌ترین مسابقات دانشگاهی، در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسبو میشود. مسابقات CTF یک مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری است که در آن دانشجویان و متخصصین امنیت فناوری اطلاعات به مقابله یا یکدیگر می‌پردازند. در این دسته از مسابقات یک سری چالش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود تا مهارت آن‌ها در محورهای مختلف، وب، شبکه، رمزنگاری، پنهان نگاری، کشف آسیب پذیری و مهندسی معکوس مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مسابقه فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف شکوفایی و رشد استعدادهای جوان در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار می‌گردد. دراین مسابقه سعی بر این دارد، در کنار این‌که یک مسابقه جذاب برای افراد آشنا به این زمینه فراهم گردد، با ارائه سوالات طبقه‌بندی شده از آسان به سخت، افرادی که با این مباحث آشنایی کمی دارند را نیز در نظر گرفته و به بهبود سطح علمی کشور در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات کمک نماید.

مسابقه ملی فتح پرچم یکی از رویدادهای چهارمین جشنواره ملی افتا است و مرحله نهایی آن با حضور برگزیدگان این مرحله در سوم و چهارم اسفند ۹۵ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.